lauantai 19. syyskuuta 2009

Purottaa


Tunnustan: ostin eilen Puroa, väriä Kanervikko. Vähän ehkä nolottaa, koska olen tätä matkimisen ideologiaa vastaan, mutta mun oli pakko kokeilla. Se on halpaa liukuvärjättyä villalankaa, mikäs siinä niin ihmeellistä. Se on vaan nimetty niin törkeästi. Vaikka toisaalta, kaikki lankafirmathan (ja muutkin firmat) toisiaan matkii. Jokatoisessa langassa on vähintään aloevera sitä ja jojobaöljy tätä. Tein siitä Purosta sitten baskerin, joka onnistui oikein hyvin (ja kuvassa sen alla on mohairvekkikauluri, josta edelleenkin puuttuu ne vekit...). En vaan ole oikein varma tuosta väristä, kun keskellä päätä pöjöttää ruohonvihreä raita. No, ainahan sen voi värikattilaan tunkea jos ahdistaa. Nyt mua sen sijaan ahdistaa sitten se, että mulla jäi sitä lankaa vielä melkein täysi kerä, enkä tiedä mitä teen siitä. Aloitin puikoilla ja aloitin koneella, enkä tiedä. Silloin kun ei tiedä mitä tehdä, pitää keittää kahvit. Niin se vaan on.

4 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

No käytäppäs loppukerä baskeriin :) Pää sille löytyy täälä.

Pomsikas kirjoitti...

Ei riitä se kerä siihen, mutta äkkiäkös tuota lisää saa. Vai haluaisitko hihattimen värisen?

emmien kirjoitti...

saako täällä tehdä baskeritilauksia? ;)
jos, niin mulle kans. mustana tottakai. ehkä hiukan blingblingiä mukana.

Pomsikas kirjoitti...

näköjään täällä saa :)
mutta toimitusajoista en osaa vielä mennä sanomaan.